تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

7 روش تجارت الکترونیکی محصولات برتر

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۴ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

خوب ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر لازم یک صفحه محصول را برای شروع کار در اختیار دارید. از آنجا می توانید به روز کنید و بهبود ببخشید.

در اینجا هفت مورد مورد نیاز صفحه محصول وجود دارد:

    تصویر شاخص

    عکسهای گالری یا محصول

    نمای کلی محصول ، از جمله عنوان ، قیمت ، ویژگی ها ، CTA و گزینه های سفارشی سازی.

    توضیحات محصول.

    اثبات اجتماعی ، از جمله بررسی و رتبه بندی.

    پیشنهادهای مشابه محصول (گران فروشی و فروش متقابل).

    تعامل انسان برای هرگونه کمک یا راهنمایی مورد نیاز.

بیایید دریابیم که هر یک از اینها چیست قبل از اینکه در مثال ها فرو برویم.

 

1. تصویر اصلی.

مهمترین عنصر در طراحی صفحه محصول تجارت الکترونیکی ، تصویر برجسته شماست.

این یک سطح چشم ، متوسط ??یا بلند است که محصول شما را نشان می دهد.

فقط تصور کنید که یک صفحه محصول تجارت الکترونیکی با یک تصویر ضعیف و برش خورده ، یا حتی بدون هیچ یک از تصاویر به نظر می رسد!

 

2. گالری عکس محصولات.

اگر تصویر برجسته شما با موفقیت بر بازدید کنندگان شما پیروز شد ، کار بعدی که احتمالاً انجام می دهند مرور گالری شما است.

گالری ها یکی دیگر از جنبه های مهم طراحی صفحه محصولات تجارت الکترونیکی است. در حالت ایده آل ، حدود دوازده تصویر در چنین گالری خواهید داشت که اکثر آنها مانند تصویر برجسته شما کاملا بریده شده و محصول شما را از تمام زوایای مربوطه نشان می دهد.

همچنین بهتر است حداقل یک یا دو تصویر را در متن یا سبک زندگی بگنجانید تا پاسخ احساسی مشتریان خود را دعوت کنید.

همچنین می توانید یک عکس فوری 360 درجه ایجاد کنید که باعث جذب بیشتر مصرف کنندگان شود یا ویدیویی که سایر اطلاعات را منتقل می کند یا به س questionsالات مشتری پاسخ می دهد.

 

3. عنوان و بررسی اجمالی.

دور از تصاویر ، صفحه محصول شما باید بلافاصله اطلاعات سطح بالایی درباره محصول ارائه دهد.

این اطلاعات شامل موارد زیر است:

    عنوان محصول

    قیمت

    ویژگی ها و م componentsلفه ها.

    CTA

    گزینه های سفارشی سازی

در حالت ایده آل ، همه این اطلاعات بالاتر از حد مجاز زندگی می کنند. این همیشه ممکن نیست (در واقع به ندرت امکان پذیر است).

بسیاری از مارک های تجاری این زیبایی را با زیبایی جبران می کنند.

آنها به جای استفاده از متن سنگین برای یک نمای کلی (این * توصیف نیست) ، از رنگ ها ، قلم ها و نمادها استفاده می کنند.

 

    پیدا کردن عنوان صحیح که تبلیغ نویسی خوبی هم روی آن انجام شده باشد می تواند تبدیل مشتری را بیشتر کند. در شرکت طراحی سایت سئوشتاب در مورد تبلیغ نویسی وکپی رایتر توضیحات کاملتری نوشته شده است.

 

ادامه مطلب

 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی