تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

گونه های گرفتگی های لوله ها

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

در این مطلب درباره مشکلات گرفتگی در ساختمان ها و منازل مسکونی صحبت خواهیم کرد. مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب اصلاا چیز خوبی نیست. اما در این مطلب شما می دانید که چه مکان هایی و چه قسمتهایی در خانه ممکن هست تاثیر بسیار بیشتری برای گرفتگی لوله داشته باشند.

  

گرفتگی لوله آشپزخانه 

مهمترین مشکلاتی که در لوله های آشپزخانه شکل می‌دهد می شود به رسوب چربی ها و ته ما‌نده های خوراک در لوله ها اشاره نمود . 

 

عملکرد نمائید با قرار دادن یک طوری و یا این که سافی در محل ورود لوله آشپزخانه بازدارنده از ورود ته ما‌نده طعام در لوله گردید و همینطور بعداز شست و شوی ظروف هم خوبتر است که آب گرم را با کتری در درون لوله بریزید تا چربی ها را به همراه خویش غالب شود . 

 

گرفتگی لوله توالت 

عمده گرفتگی ها در نصیب لوله های دستشویی می‌باشد . چون فضولات احتمال دارد که سپس مدتی در داخل لوله باقی بماند و به داخل چاه فاضلاب نرود . 

 

گرفتگی لوله گرمابه 

بیشترین گرفتگی در لوله های گرمابه به یاد وجود موهای زائد در لوله ها میباشد . فقط شیوه برای درآوردن این موها به کار گیری از دستگاه فنر زنی میباشد . 

 

درضمن خوب تر است که موهای زائد را در سوی خارج لوله به خارج بکشید و در راستای درون چاه فشار ندهید . چون احتمال دارد که در عمق اضافه لوله مجدد گیر نماید و بازدارنده گریزو فرار آب شود . 

 

برای مشاهده سایت و دریافت خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری میتوانید اینجا کلیک کنید و وارد سایت لوله بازکنی پرتقال شوید و از خدمات این سایت کمک بگیرید.


اختلال دیگری که در لوله های خزینه و توالت موجود هست وجود سیمان های مانده در طول کاشی کاری می‌باشد . 

این مواد مضاعف محکم و سفت است و خوب تر است که بدون هیچ تردیدی خودتان برای رفع گرفتگی لوله مبادرت نکنید . 

 

 احتمال دارد عمده گرفتگی هایی که در لوله ها واقعه می افتد علت مهم آن در لوله منتهی به چاه باشد و یا این که در نصیب تخلیه فضولات چاه باشد . 

 

شما برایاینکه بتوانید مشکل گرفتگی لوله و کار لوله بازکنی به صورت ارزان و فوری انجام دهید باید از مجموعه هایی این خدمات را دریافت کنید که سابقه کار زیادی در باز کردن انواع لوله های آب و فاضلاب داشته باشند. مجموعه لوله بازکی پرتقال ابن خدمات را بخوبی انجام میدهد. 

 

وقتی که چاه فاضلاب لبریز می شود و یا این که نزدیک لبریز شدن است چربی ها – موهای زائد – پسماند ها و … در سمت چاه تکان نمی‌کنند و به مرور زمان در درون خویش لوله باقی‌مانده و رویه فراروگریز آب را مسدود می نمایند . 

 

زمانی شما رویکرد لوله را گشوده می‌کنید متوجه می‌شوید که جریان آب گشوده نیز نماید میباشد . در اینجا می بایست بدانید که امکان دارد خلل حیاتی در جاه فاضلاب و یا این که لوله منتهی به چاه باشد . 

 

در اینصورت می بایست به طبع چاه فاضلاب را تخلیه فرمائید چه بسا در‌حالتی که خالی کردن فضولات چاه را به تاخیر بیندازید امکان دارد که آب چاه فاضلاب به سوی خارج و در مرحله زمین شکافت نماید و فضای پلیدی را در ساختمان به‌وجود بیاورد . 

 

منبع

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی