تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

با حسگر اثر انگشت وارد واتس اپ شوید

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۱۷ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

WhatsApp یک برنامه پیام رسان محبوب در سراسر جهان است و کاربران زیادی دارد. اما باید گفت که به نظر ما ایرانی ها البته پیام رسان تلگرام در یک رده با کیفیت بالاتر از واتس اپ و موارد مشابه هستند.

با این وجود واتس اپ به هر دلیلی در سراسر دنیا از تلگرام محبوبیت بیشتری دارد.توسعه دهندگان و طراحان WhatsApp برای پیشگیری از رقابت سخت پیام رسانی ، به به روزرسانی های مداوم و کارآمد نیاز دارند.

اکنون ، در به روزرسانی اخیر ، به نظر می رسد که می توان WhatsApp را با حسگر اثر انگشت در نسخه وب وارد کرد.

ورود به واتس اپ با استفاده از حسگر اثر انگشت امکان پذیر است!

گزارش ها حاکی از آن است که WhatsApp در حال توسعه توانایی تأمین امنیت از طریق حسگر اثر انگشت برای ورود به یک حساب در نسخه وب خود است. این ویژگی امنیت حساب های کاربری را در مقایسه با حالت ورود فعلی افزایش می دهد.

براساس WABeInfo ، WhatsApp Messenger ، متعلق به فیس بوک ، در حال توسعه احراز هویت اثر انگشت برای WhatsApp Web است. در ادامه گزارش ، روش استفاده از اثر انگشت ذکر شد که برای افتتاح حساب در وب ، کاربر ابتدا باید اثر انگشت خود را از طریق گوشی هوشمند اسکن کند تا بتواند به حساب دسترسی پیدا کند.

https://yektaz.kowsarblog.ir/

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی