تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

تسلا رکورد تأمین وسایل نقلیه الکتریکی را شکست

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

در سه ماهه سوم سال 2019 ، تسلا ، تولید کننده خودروهای برقی و هوشمند ، موفق به ثبت رکورد خوبی در تولید و عرضه این نوع وسایل نقلیه شد.

کارشناسان می گویند این نشان دهنده علاقه روزافزون مردم به خرید خودروهای الکتریکی است که از سوخت های فسیلی استفاده نمی کنند و گزینه بهتری برای حفاظت از محیط زیست و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستند.

تسلا رکورد تأمین وسایل نقلیه الکتریکی را شکست
هفته گذشته ، مدیر عامل تسلا با ارسال نامه الکترونیکی به کارمندان ، رکورد جدیدی را برای سه ماهه چهارم سال 2020 پیش بینی کرد. اکنون ، برای اولین بار ، تسلا 139.300 دستگاه خودرو تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال 45 درصد افزایش یافته است. گذشته جالب تر اینکه تعداد تسلا در مقایسه با سه ماهه دوم سال جاری 53 درصد افزایش یافته است.

حدود 90٪ از اتومبیل های تسلا محصولات ارزان قیمت از جمله مدل 3 و مدل Y را به فروش می رسانند. در حالی که 15200 مدل S و X ارائه می شود. از نظر آمار تولید ، از 145،036 مدل تولید شده در سه ماهه سوم سال گذشته ، مدل 3 و مدل Y با 128 هزار و 44 دستگاه نسبت به دیگر محصولات تسلا که داشتند به طور قابل توجهی برتری دارند.

بزرگترین سازنده خودروهای الکتریکی ایالات متحده قصد دارد در سال های آینده دو کارخانه جدید راه اندازی کند. طبق برنامه این شرکت ، کامیون سایبری کثیف مدل تسلا و ابرخودروی مدرن تسلا رودستر تا اوایل سال 2022 به تولید انبوه می رسد. طبق گفته ایلان ماسک ، احتمالاً طی چند سال آینده 20 میلیون دستگاه در سال تولید می شود. هفت سال. گرچه در مدت 5 سال امکان پذیر است اما بعید است.


منبع

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی