تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

دوربین چرخشی بهبود یافته از سری 7 ایسوس Zenfone

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

در مقایسه با سال گذشته ، ایسوس دوربین های چرخشی این گوشی ها را بهبود بخشیده است. اول از همه ، یک دوربین تله به شاسی اضافه شده و همچنین مکانیزم چرخشی آن بهبود یافته است.

 اکنون یک موتور کوچکتر با بیش از دو برابر گشتاور استفاده شده است. اتصال آن با بدنه اصلی بهبود یافته است و اکنون تا 5 سال با 100 چرخه در روز ادامه خواهد داشت. همچنین با باز شدن می تواند وزن 35 کیلوگرم را تحمل کرده و به جلو فشار دهد. البته بهتر است این مورد را امتحان نکنید.

 

دوربین Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro

 

دوربین تله شامل یک لنز 80 میلی متری است که می تواند 3 بار به صورت عمودی بزرگنمایی کند. در نسخه Pro Zenfone 7 ، این دوربین دارای تثبیت کننده تصویر نوری به عنوان سنسور اصلی است. اما در نسخه استاندارد ، هیچ یک از دوربین ها دارای OIS نیستند. دوربین اصلی یک سنسور 64MP سونی IMX686 با فناوری فوکوس خودکار 2.1 OCL را در خود جای داده است.

 

این دوربین می تواند فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم برداری با سرعت 120 فریم در ثانیه با کیفیت 4K را انجام دهد. حالت فیلمبرداری HDR و الگوریتم بهبود یافته عکاسی در شب از دیگر ویژگی های این دوربین است.

 

دوربین زاویه دید این گوشی ها دارای سنسور 12MP IMX363 است. این دوربین نه تنها مجهز به فوکوس خودکار است ، که برای یک دوربین فوق العاده گسترده نیز کافی است بلکه از Dual Pixel AF نیز استفاده می کند. این سنسور قادر به ضبط ویدیوی 4K است و در حالت HyperSteady Video قرار دارد. از دوربین فوق عریض گوشی نیز برای عکاسی ماکرو استفاده خواهد شد و سیستم فوکوس خودکار می تواند سوژه را از فاصله 4 سانتی متری ضبط کند.

 

به لطف مکانیسم چرخش دوربین اصلی و سنسورهای بزرگ به همراه فلاش LED دوگانه ، دیگر نیازی به دوربین سلفی در این گوشی نخواهید داشت.

 

صفحه زنفون 7 و زنفون 7 پرو

صفحات با کیفیت بالا در سری پرچمداران جدید

 

ایسوس همچنین محصول پرچمدار جدید خود را بهبود بخشیده است. تلفن های زنفون 7 از پنل AMOLED سامسونگ استفاده می کنند. اندازه این صفحه نمایش ها 6.67 اینچ است و توسط Gorilla Glass 6 محافظت می شود. Zenfone 7 دارای رزولوشن 1080p + با نسبت ابعاد 20: 9 است و روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد. از ویژگی های این مانیتور می توان به تنظیم DC Dimming برای جلوگیری از لرزش در نور کم ، همیشه در صفحه نمایش ، 110٪ پوشش فضای رنگ DCI-P3 و کالیبراسیون دقیق رنگ اشاره کرد.

 

نرخ تازه سازی این مانیتورها 90 هرتز و سرعت نمونه برداری آنها 200 هرتز است و با وجود سخت افزار قدرتمند ، تجربه بازی خوبی را به کاربر ارائه می دهند.

 

سایر مشخصات زنفون 7 و زنفون 7 پرو

 

قلب ضرب و شتم نسخه Pro تراشه Snapdragon 865+ است. اما در نسخه استاندارد این گوشی از اسنپدراگون 865 غیر افزودنی استفاده شده است. هر دو گوشی 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 ، نسخه استاندارد 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و نسخه Pro 256 گیگابایت حافظه داخلی دارند. هر دو دستگاه دارای اسلات سه سیم کارته و میکرو SD هستند. اگر متوجه چیپست گوشی نشده باشید ، Zenfone 7 از 5G نیز پشتیبانی می کند.

 

زنفون 7

 

یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ اخیر در مقایسه با سال گذشته ، Quick Charger 30 برای شارژ باتری 5000mAh دستگاه است که می تواند 60 درصد ظرفیت باتری را در 34 دقیقه شارژ کند. این تلفن مانند اتوبوس بازی دارای یک سیستم کنترل شارژ پیشرفته است. با استفاده از این ویژگی می توانید تلفن را به آرامی در طول شب شارژ کرده و با اعمال حداکثر 80 تا 90٪ به ظرفیت مشخص شده برسید.

 

قاب این گوشی ها از آلومینیوم سری 6000 ساخته شده است که دو لایه شیشه جلو و عقب را به هم متصل می کند. محافظ صفحه Gorilla Glass 6 و قسمت پشت آن Gorilla Glass 3 است. وزن زنفون 7 و زنفون 7 پرو حدود 230 گرم است. با نمایشگر OLED ، سنسور اثر انگشت در لبه جانبی دستگاه قرار دارد. متأسفانه ، این گوشی از بررسی هدفون 3.5 میلی متری برخوردار نیست ، اما Zenfone 7 از فناوری Adtive Adtive استفاده می کند.

پشتیبانی خواهد کرد.

 

قیمت ایسوس زنفون 7 و 7 پرو

 

تلفن ها از اول سپتامبر در دسترس خواهند بود. نسخه Zenfone با حجم 128.6 گیگابایت 7،750 دلار (635 یورو) قیمت دارد. نسخه 256.8 گیگابایتی Zenfone 7 Pro نیز با قیمت 950 دلار (800 یورو) عرضه می شود. برای محافظت از دوربین دستگاه ، ایسوس قاب داخل جعبه را ارائه می دهد که دارای یک کلید ضامن است تا دوربین های چرخان را در جای خود نگه دارد.

 

منبع

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی