تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

مقاومت بالای صفحه در تست خرابی آیفون 12 مینی

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

تست تصادف آیفون 12 بار دیگر مقاومت فوق العاده بالای صفحه آیفون 12 را نشان داد. ظاهراً صفحه نمایش این گوشی به لطف فناوری "Ceramic Shield" در برابر ضربه مقاوم بود.

آیفون 12 مینی ابتدا از ارتفاع 91 سانتی متری به سمت صفحه روی زمین افتاد. در این آزمایش صفحه آسیب ندید اما قاب غرق شد. مینی از همان ارتفاع سقوط کرد ، اما این بار از پانل پشتی به کف ، لبه های آن فرورفته بود ، اما خوشبختانه پانل ترک نخورد.

CNet آیفون 12 مینی را از ارتفاعات مختلف آزمایش کرد. در این آزمایش ، قاب ، پنل پشتی و لنز دوربین همه آسیب دیدند اما صفحه آسیب ندید.

ارتفاع افت دوباره افزایش یافت و این بار آیفون 12 مینی از 2.74 متر از صفحه نمایش افتاد. به لطف فناوری محافظ سرامیکی ، صفحه نمایش این تلفن همراه بدون کوچکترین آسیبی آزمایش غرورآمیز را پشت سر گذاشت ، اما قاب به شدت آسیب دید.

این آزمایش از همان ارتفاع به سمت صفحه پشتی انجام شد و در نهایت صفحه پشتی کوچک شده آسیب دید. سمت راست پانل پشتی از سه طرف ترک خورد و یکی از آنها تقریباً به نیمه بالایی پانل پشتی کشیده شد.

CNet می گوید که بدون دوام ترین قسمت از سری آیفون 12 صفحه نمایش است ، زیرا سقوط از ارتفاعات مختلف روی آسفالت نمی تواند به آن آسیب برساند.

وقت آن است که 1.82 متر به سمت صفحه نمایش پایین بیاییم و مینی نمایشگر با افتخار از آن تست بیرون آمد. البته فرورفتگی های بیشتری در لبه ها ایجاد شده است ، مخصوصاً هنگام اتصال صفحه به بدنه در لبه پایین.

تست افت از همان ارتفاع اما به سمت صفحه پشت تکرار شد و دوباره صفحه پشت در برابر ترک مقاومت کرد ، اما واحد دوربین و لنز آسیب دیدند.

منبع

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی