تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

نگاهی به مفهوم Jeep Grand Wagoner

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

نگاهی به مفهوم Jeep Grand Wagoner با هفت صفحه نمایش داخلی و سیستم تعلیق هوا بیندازید

اگرچه مدل رونمایی شده مفهومی است ، اما طراحی آن فاقد پیچیدگی یا اغراق رایج در خودروهای مفهومی است. بنابراین ، نسخه نهایی به احتمال زیاد خطوط تولید را همان شکل و شمایل را خواهد داشت.

کانسپت جیپ گرند واگنر در رده شاسی بلندهای لوکس قرار دارد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، سال آینده به عنوان مدل 2022 به نمایندگی ها می رود.

جدیدترین جیپ دارای یک اتاق صندوق عقب است و خود را به عنوان یک ماشین تحمیل کننده نشان می دهد. در نمای جلو ، یک ویژگی قابل توجه جلوپنجره پهن و جلوپنجره ای با هفت سوراخ است. در بالای این بخش ، حروف کلمه واگنر با فاصله از یکدیگر وارد شده و مانند شیشه جلو اتومبیل دارای نور هستند.

در دو طرف شیشه جلو چراغ های خودرو قرار گرفته است. این چراغ ها LED هستند و توسط یک نوار نور باریک به یکدیگر متصل می شوند. سپر از طراحی نسبتاً ساده ای برخوردار است و میزبان هوای وسیع ، چراغ های جلو LED ، شکاف و قلاب یدک کش است.

مانند اکثر مدل های امروزی ، چراغ های عقب Jeep Grand Wagner Concept از طراحی باریک و همه جانبه برخوردار است. البته در وسط ، دوربین دید عقب از برقراری ارتباط دو چراغ با یکدیگر جلوگیری می کند. رنگ تیره سپر تضاد جالبی با رنگ روشن اتاق ایجاد می کند و درب بزرگ برقی اجازه دسترسی آسان به قسمت بار را می دهد.

بدون شک نکته برجسته داخلی جیپ گرند واگنر وجود هفت صفحه دیجیتال است! این صفحات در کابین توزیع شده و می توان گفت که هر یک از مسافران ردیف اول و دوم صفحه نمایش خود را دارند.

Grand Wagner Concept Dashboard دارای 4 صفحه دیجیتال است. مدل 12.1 اینچی نصب شده در مرکز داشبورد وظیفه ارتباط بین راننده و سیستم سرگرمی و اطلاعات را بر عهده دارد. در زیر این صفحه مدل 10.25 اینچی دیگری قرار دارد که می تواند برای مدیریت ویژگی هایی مانند تهویه مطبوع چهار منطقه ای و تنظیمات صندلی مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات راننده نیز توسط صفحه نمایش عریض 12.3 اینچی ارائه می شود.

 

منبع خبر

 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی