تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

ویژگیهای WhatsApp در مورد سایر نرم افزارها

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

واتس اپ در حال حاضر محبوب ترین سرویس پیام رسان تلفن همراه در جهان است. البته این به معنای بهترین بودن آن نیست. ویژگی های مهمی که WhatsApp ندارد و در سایر برنامه های پیام رسان یافت می شود ، همیشه باعث سرزنش این برنامه توسط کاربران می شود.

واتس اپ طی یک روز گذشته از مرز 100 میلیارد پیام عبور کرده است. این برنامه در اواخر دهه 2000 راه اندازی شد و هم اکنون متعلق به فیس بوک است و طی سالهای گذشته تغییرات نسبتاً خوبی داشته است. توانایی ساخت ویدیو و صدا و کنترل حریم خصوصی و فعال کردن حسگر اثر انگشت و نمونه هایی از این تغییرات بودند. با این حال ، هنوز مشخصات زیادی وجود دارد که هنوز به این برنامه اضافه نشده است.

برنامه ریزی ارسال پیام (تلگرام)

این ویژگی که سال هاست در تلگرام وجود دارد ، یکی از محبوب ترین ویژگی های واتس اپ است. با استفاده از این ویژگی می توانید زمان و تاریخ دقیق ارسال پیام را انتخاب کنید. این ویژگی در حال حاضر توسط بسیاری از برنامه ها در WhatsApp فعال است ، اما افزودن آن به برنامه به صورت پیش فرض بهتر خواهد بود.

برای خود پیام ارسال کنید (سیگنال - تلگرام)

Signal and Telegram یکی از معدود برنامه های پیام رسانی است که فضای شخصی برای ذخیره متن ، پیوندها و موارد دیگر را ارائه می دهد. در واتس اپ می توانید با ایجاد یک گروه و اخراج اعضای آن ، چنین فضایی را ایجاد کنید. اما بهتر است اگر این واقعیت به طور پیش فرض در برنامه وجود داشته باشد.

پشتیبانی چند رقمی (تلگرام)

یکی از نقاط ضعف واتس اپ عدم پشتیبانی رسمی از چند شماره است. قابلیت کاربرد دوگانه در گوشی هایی مانند سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و بسیاری از مارک های دیگر می تواند پشتیبانی دو رقمی را برای کاربر فراهم کند ، اما این یک راه حل جامع نیست. تلگرام به صورت پیش فرض به کاربر اجازه می دهد از سه شماره پشتیبانی کند. داشتن چنین ویژگی در واتس اپ می تواند مفید باشد.

ارسال پیام صوتی (تلگرام)

لازم نیست بلافاصله به هر پیام پاسخ داده شود ، به عنوان مثال پیامهایی که در گروهها و کانالها رد و بدل می شوند. تلگرام قابلیتی به نام Voice-Free Send است که می تواند بدون صدا برای گیرنده پیام ارسال کند. برای مشاهده این پیام کافیست انگشت خود را بر روی گزینه ارسال قرار دهید. افزودن این ویژگی به واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد تا پیام های خود را بدون حواس پرتی مخاطب برای آنها ارسال کنند.

چهره ها را قبل از ارسال تصویر (سیگنال) تیره کنید

سیگنال دارای ویژگی های متمرکز بر حریم خصوصی است. نکته ای که باید بخاطر بسپارید ، امکان تیرگی چهره افراد قبل از ارسال عکس است که با انتخاب نماد Blur به راحتی فعال می شود. افزودن این ویژگی به برنامه های پیام رسان مانند WhatsApp می تواند از حریم خصوصی افرادی که ناخواسته در عکس ها هستند محافظت کند.

نظرسنجی (تلگرام)

یکی دیگر از ویژگی های مفید تلگرام ایجاد نظرسنجی در گروه ها و کانال ها است. این ویژگی در به روزرسانی ها و ویژگی های جدید پیشرفته تر مانند پاسخ دادن به چندین پاسخ بیشتر است و برای آن ارائه شده است. انتظار می رود که اضافه شدن این ویژگی به واتس اپ با استقبال خوب کاربران روبرو شود.

پاسخ به پیام ها (نشانگر)

واکنش به پیام ها در برنامه هایی مانند سیگنال یا اختلاف ظاهر می شود. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا با پیامک مورد نظر به پیام دریافتی پاسخ دهند. برای استفاده از این ویژگی ، دیگر نیازی به ارسال پیام جداگانه ندارید.

منبع
 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی