تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

پایان کار موزیک Google Play

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

گوگل دیروز اعلام کرد که قصد دارد در آینده ای نه چندان دور موسیقی Google Play را تعطیل کند. به گفته گوگل ، دسترسی به موسیقی Play در سپتامبر 2020 برای کاربران ساکن نیوزیلند و آفریقای شمالی غیرممکن است.

سپس در اکتبر 2020 ، موسیقی Google Play در مناطق دیگر پایان می یابد. موسیقی Google Play در دسامبر سال 2020 به طور رسمی در دسترس نخواهد بود. پس از دسامبر ، دیگر نمی توانید محتوای موسیقی Play خود را به مکان دیگری منتقل کنید


هشت سال از راه اندازی موسیقی Google Play می گذرد و سرانجام این سرویس برای برخی از کاربران جهانی که دیگر نمی توانند به محتوای آن در نسخه های برنامه و وب دسترسی پیدا کنند ، متوقف شده است. پیش از این ، گوگل زمزمه های متوقف کردن این سرویس موسیقی را شنیده بود.

 کاربران Reddit اخیراً پیام هایی در مورد عدم دسترسی به Google Music ارسال کرده اند. گفته می شود که پس از باز کردن Google Play Music ، پیام "سرویس از دسترس خارج است" ظاهر می شود و این برنامه کاربران را مجبور می کند اطلاعات خود را به YouTube Music منتقل کنند. دسترسی به وب سایت این پخش کننده موسیقی نیز مسدود شده است.

طبق بیانیه گوگل ، برنامه موسیقی Play قرار بود تا ماه سپتامبر در دسترس کاربران نیوزلند و آفریقای جنوبی باشد. اما رسانه های آفریقای جنوبی هنوز به این برنامه و وب سرویس دسترسی دارند.

 

منبع خبر

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی