تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

چرا دقیقاً اپل لوازم جانبی خود را از جلد آیفون برداشته است

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

 این شرکت معتقد است که این کار آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند. کاربری که در گذشته آیفون داشته است ممکن است از این موضوع خیلی تعجب نکند و مدل های قبلی شارژر یا هندزفری را کنار بگذارد.

اما مشکل برای کاربران جدیدی که قصد دارند برای اولین بار آیفون خریداری کنند بسیار متفاوت است. اگرچه نبود هندزفری در جعبه برای مارک های دیگر سابقه دارد و می توان از پس آن برآمد ، اما هضم کمبود شارژر عجیب و غریب است.

به گفته اپل ، فروش لوازم جانبی به طور جداگانه هزاران اتلاف انرژی را از بین می برد زیرا فقط به کاربران امکان می دهد لوازم جانبی مورد نیاز واقعی خود را خریداری کنند. بسیاری از کاربران هنوز لوازم جانبی لازم را از دستگاه های قبلی خود دارند.

همچنین باعث بسته بندی آیفون های جدید می شود که در نهایت باعث کاهش انتشار کربن از محموله های محصول می شود. با کمی تأمل درباره این موضوع ، به نظر می رسد که اپل واقعاً گامی مثبت در جهت حفاظت از محیط زیست برداشته است.

با این حال ، قطعاً بسیاری از کاربران به هیچ وجه این موضوع را درک نخواهند کرد و اپل به دلیل پول پرستی و واکنش های تند و منفی توسط این افراد محکوم خواهد شد. این را هم قضاوت نمی کنیم.

اپل اکنون قیمت لوازم جانبی آیفون را با احتساب هندزفری سیمی و شارژر حدود 33 درصد کاهش داده است. AirPad که پیش از این 29 دلار بود ، اکنون با 19 دلار کاهش 10 دلار در دسترس است. شارژر آیفون 20 واتی نیز 19 دلار ، 10 دلار کاهش قیمت دارد.

برای خریداران جدید آیفون ، خرید شارژر البته اجتناب ناپذیر است. اما مکالمه بدون هندزفری یک خرید اختیاری است زیرا برای کار با دستگاه یک نیاز اساسی نیست. علاوه بر این ، AirPads بهترین نوع هندزفری برای آیفون ها نیست و در صورت نیاز کاربران می توانند برای مدل های بهتر هزینه کنند.

همانطور که گفته شد ، اقدام اپل برای گروهی از کاربران غیرقابل قبول است ، اما کوپرتینویی ها با کاهش قیمت لوازم جانبی خود جای تحمل طرفداران خود را گذاشتند. با این حال ، موضوع حذف شارژر اتفاق غیرمنتظره ای نبوده و این تصمیم قبلاً پیش بینی شده بود.

اپل به تازگی سری 6 Watch را معرفی کرده و این محصول نیز بدون شارژر وارد بازار شده است. بعید به نظر می رسد که بسیاری از تولیدکنندگان راه اپل را دنبال کنند و به زودی تلفن های بیشتری بدون شارژر و هندزفری در دسترس خواهند بود.

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی