تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

SanDisk از شارژر بی سیم رونمایی کرده است

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

Western Digital's SanDisk از دو شارژر بی سیم جدید با ویژگی های مختلف مانند پشتیبان گیری از اطلاعات تلفن رونمایی کرده است.

این شارژر بی سیم SanDisk همچنین می تواند دستگاه هایی با لبه های ضخیم تر و ابعاد 19.51 x 201.39 x 100.25 میلی متر را شارژ کند. این محصول از یک آداپتور کابل 1.8 متری استفاده می کند و شامل یک پورت microUSB برای استفاده عادی به عنوان فضای ذخیره سازی است.

این محصول SanDisk از چندین نمایه پشتیبان پشتیبانی می کند ، بنابراین همه اعضای خانواده می توانند از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنند. این دستگاه از فناوری شارژ 10 وات پشتیبانی می کند و همچنین با دستگاه های Qi سازگار است.

یکی از این شارژرها به نام "همگام سازی شارژر بی سیم Ixpand" می تواند هنگام شارژ بی سیم از اطلاعات تلفن شما مانند مخاطبین ، عکس ها و فیلم ها پشتیبان تهیه کند. این شارژر در نسخه های 64 ، 128 و 256 گیگابایتی به فروش می رسد.

این ویژگی برای افرادی که فیلم های طولانی 4K می گیرند مفید خواهد بود ، علاوه بر این ، از آنجا که شکاف کارت حافظه از بسیاری از تلفن های هوشمند حذف شده است ، کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی فضای ذخیره سازی دستگاه را آزاد کنند. 

منبع خبر

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی