تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

آیفون را به هر قیمتی بخرید

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

دستگاه های IPhones و سیستم عامل های آنها فقط در چند نمونه ارائه شده است ، در حالی که Android در صدها نوع مختلف و با مارک های مختلف در دسترس است. در این مقاله قصد مقایسه فنی این دو سیستم عامل را نداریم و فقط به یک موضوع مهم اما بسیار مهم اشاره خواهیم کرد.

 

 

با این حال ، آیفون از مواد درجه یک استفاده می کند که با کمترین دردسر ، دوربین فیلمبرداری بی نظیر و سخت افزار بسیار بهینه شده برای تخلیه برنامه ها طراحی شده است.

 

اما هزینه آن در برخی کشورها باعث شده است که آیفون یک کالای لوکس باشد. به عبارت دیگر ، حتی خود اپل نیز اعتراف می کند که آیفون یک کالای لوکس است که همه توانایی خرید آن را ندارند.

 

قیمت آیفون ها حتی از گوشی های پیشرو اندرویدی بسیار بالاتر است. آیفون با سیستم عامل خاصی معرفی شد که برنامه های خود (APP) را نصب می کند و حتی موسیقی را در حافظه داخلی قرار می دهد ، تحت نظارت برنامه های اصلی اپل.

 

همچنین در بلوتوث و اتصالات محدودیت هایی وجود دارد. به عبارت ساده تر ، انعطاف پذیری iOS در مقابل اندروید بسیار کمتر است و در هر صورت خریداران با ابزاری اختصاصی روبرو هستند.

 

آرم سیب خوشمزه ، زنگ پرچمدار اپل و طراحی این محصول ، نوک پیکان برای تشویق خریداران آیفون است! جالب است بدانید که حتی در اکثر موارد محافظ آیفون نیز در قسمت پشتی بدنه سوراخ هایی دیده می شود که گزش سیب را نشان می دهد ، دقیقاً همان معنی خرید یک کالای لوکس ، صرف نظر از نیاز و مشخصات فنی است.

 

حتی خرید ساعتهای اپل واچ هم در ایران بسیار فراگیر شده است و جوانان زیادی در ایارن خواهان استفاده از این اپل واچ های گران هستند. اگر یکسری به سایت کوک باش بزنید و انواع ساعتهای اپل واچ را مشاهده کنید متوجه میشوید که چه تعداد ساعت اپل واچ در ایران برای فروش وجود دارد

 

در عین حال ، اپل همیشه موفق شده است ، ناگهان و با فشار عجیبی سایه خود را بر برخی از مردم در مناطق آشفته جهان ، که اکثر آنها در میان کشورهای ذکر شده در فهرست تحریم های خزانه داری ایالات متحده هستند ، سایه افکند. متأسفانه ، اخیراً حتی پشتیبانی از زبان فارسی نیز با پیچیدگی در آیفون ها وارد شده است که تعارف بی شماری از خریداران ایرانی است.

 

آیفون در سال های اخیر فروش بسیار بالایی در ایران داشته است. اگرچه این محصول در کشورهایی مانند "چین" به دلیل عدم خرید بعضا با کمپین های اعتراضی روبرو شده است ، اما در بازار ایران ، این محصول آمریکایی همچنان به عنوان یک تلفن هوشمند محبوب خریداری و فروخته می شود.

 

من به هیچ وجه نمی خواهم بگویم که من توصیه می کنم مادر بی تحرک باشد. اما همانطور که مشهود است ، کاربران ایرانی تحت هیچ شرایطی خرید این محصول لوکس را متوقف نکرده اند و همیشه منتظر نشان دادن سیب گزیده پشت قاب آیفون های خود هستند.

 

با افزایش نرخ ارز نسبت به ریال ، تقاضا برای این محصول لوکس همچنان ادامه دارد ، در حالی که حتی در ابتدای ورود برخی نمونه ها ، ما می توانیم با همان هزینه یک ماشین ساده بخریم.

 

در روزهای اخیر ، اپل ناگهان برنامه های ایرانی و توسعه دهندگان آنها را ممنوع کرد! اپل ادعا می کند که آمریکا تحریم هایی را علیه ایران وضع کرده است و بدون در نظر گرفتن حقوق بسیاری از خریداران این محصول در ایران ، طی چند ساعت به سادگی بسیاری از برنامه های ایرانی را از فروشگاه خود خارج کرد و برخی با مشکل عدم عرضه روبرو شدند.

 

منبع

 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی