تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

بهترین ساعت هوشمند اندروید

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۵۷ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

برای سالها در سیستم عامل Tizen وجود داشت ، اما همانطور که در Google I / O در سال 2021 مشاهده کردیم ، سامسونگ و گوگل برای انتشار ساعت هایی که بهترین ویژگی های هر دو شرکت را دارند ، همکاری می کنند.


در حالی که امروزه ساعتهای هوشمند به طور دقیق بر روی ردیابی سلامتی و تندرستی 24 ساعته 7 ساعته متمرکز هستند ، اکثر آنها سایر ویژگیهای پیشرفته مانند برنامه اندروید همراه ، نمایشگرهای صفحه لمسی ، پشتیبانی از پیام و مکالمه متنی ، برنامه های قابل نصب و ساعتهای مچی و دستیارهای صوتی را نیز ارائه می دهند. .


در سال 2021 ، چندین گزینه قدرتمند برای کمک به شما در انجام کارها از طریق دستگاه پوشیدنی وجود دارد. در سال 2021 این بخش را تحت نظر داشته باشید زیرا نتایج همکاری سامسونگ و گوگل را می بینیم که می تواند ساعت اپل را برای کسب عنوان بهترین ساعت هوشمند به چالش بکشد.


    اگر به فکر خرید ساعت هوشمند با سیستم اندروید هستید ما به شما لیست بهترین ساعت هوشمند شیائومی را پیشنهاد می دهیم. ساعتهای شیائومی همیشه جزء بهترین و پرفروشترین نوع اسمارت واچ ها هستند. ما در این لیست قصد داریم 10 مدل محبوب ساعت شیائومی زنانه و مردانه را به شما نشان دهیم که در بازار ایران فروش خوبی داشته و محبوبیت خوبی هم دارند.

    در حالی که بسیاری از مفسران از شیائومی به عنوان “اپل چین” یاد می کنند ، شیائومی ترجیح می دهد خود را با آمازون مقایسه کند. زیرا دستگاههای قدرتمندی را تولید می کند که با قیمت مناسب به فروش می رسند. .

    این شرکت تنها در سال 2013 بیش از 5 میلیارد دلار درآمد داشته است که مبلغ قابل توجهی برای یک برند جدید می باشد. شباهت های بین شیائومی و اپل در این است که این دو شرکت در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری قرار دارند و هر دو کنترل قوی بر روی زنجیره های عرضه دارند.

    اپل تلفن های خود را بسیار جدی می گیرد و توجه زیادی به بررسی مشتری نمی کند ، در حالی که شیائومی برعکس عمل می کند. در تاریخ 30 اوت 2016 ، شیائومی از اولین ساعت هوشمند خود با نام AMAZFIT پرده برداشت.

    بیشتر فروش برند به صورت آنلاین انجام می شود ، بنابراین هزینه نیروی کمتری را می پردازد. بنابراین شیائومی نمی ترسد محصول خود را در انبار نگه دارد. زیرا در این زمان قطعات سخت افزاری ارزانتر می شوند و طبیعتاً قیمت محصول ارزان تر می شود.


Samsung Galaxy Watch 3


صفحه نمایش: 1.4 اینچ 360x360 پیکسل AMOLED | عمر باتری: سه روز | ابعاد: 45x46.2x11.1 میلی متر | وزن: 53.8 گرم (آل) | مقاومت در برابر آب: 5 دستگاه خودپرداز + IP68 | گزینه LTE Cellular: بله | قیمت شروع: 429.99 دلار


سامسونگ به وضوح ایستاده نیست زیرا اپل همچنان به روز رسانی و بهبود اپل واچ را ادامه می دهد. جدیدترین گلکسی واچ 3 سامسونگ بسیاری از ویژگی های پیشرفته ردیابی سلامتی مانند نظارت بر اکسیژن خون ، نوار قلب و ردیابی خواب را با قابلیت اتصال به هر دو دستگاه Android و iPhone ارائه می دهد.


Samsung Galaxy Watch 3 همچنین ممکن است برای اندازه گیری و ردیابی فشار خون مجاز باشد (این ویژگی برای استفاده در سایر کشورها تأیید شده است) ، یک معیار مهم سلامتی که اپل آن را دنبال نمی کند. Galaxy Watch 3 یک ساعت هوشمند ارزان قیمت با هر دو مدل Wi-Fi و LTE در دو اندازه متفاوت است. یک مدل تیتانیوم ویژه نیز موجود است.


این لبه دارای یک چرخش براق و یک سیستم عامل بهینه شده برای طراحی ساعت گرد است. تشخیص سقوط ، پیام رسانی ، تماس تلفنی و موارد دیگر در ساعت موجود است ، همچنین داده های تناسب اندام پیشرفته مانند VO2 Max و داده های پیشرفته پویایی در حال اجرا نیز پشتیبانی می شوند.


طرفداران:


   طرح حاشیه چرخان نرم و صاف.

   مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا.

   پشتیبانی گسترده از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام.

   عمر باتری جامد برای ویژگی های ارائه شده


موارد منفی:


   برنامه های شخص ثالث محدود.

   اندازه بزرگ برای مچ دست های کوچک مناسب نیست.

   صدور گواهینامه فشار خون بسیار طولانی تر از تبلیغات است.


Samsung Galaxy Watch Active 2


صفحه نمایش: 1.4 اینچ 360x360 پیکسل AMOLED | عمر باتری: سه روز | ابعاد: 44x44x10.9 میلی متر | وزن: 42 گرم (فولاد ضد زنگ) | مقاومت در برابر آب: 5 دستگاه خودپرداز + IP68 | گزینه LTE Cellular: بله | قیمت شروع: 269.99 دلار


سامسونگ مدت ها قبل از ورود اپل به بازار ، ساعت های هوشمندی را ارائه داده بود و مدل اولیه دارای نوآوری هایی مانند دوربین های یکپارچه بود. قبل از گلکسی واچ 3 ، ما Galaxy Watch Active 2 را داشتیم و این مدل امروزه با فاکتور شکل کوچکتر که بیشتر از ساعت 3 بزرگتر مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت ، همچنان گزینه مناسبی است.


Galaxy Watch Active 2 دارای طراحی سنتی ساعت گرد ، تعداد زیادی صفحه ساعت موجود ، قابلیت شارژ در پشت تلفن هوشمند و قابلیت ردیابی پیشرفته سلامتی و سلامتی است. Watch Active 2 حدود شش ماه ساعت هوشمند ترجیحی من بود زیرا اغلب اوقات تلفن تعویض می کنم و حتی با Apple iPhone کار می کند.


طرفداران:


   طراحی براق ، مینیمالیستی.

   صفحه نمایش پر جنب و جوش Super AMOLED.

   مقرون به صرفه

   قاب چرخشی دیجیتال.


موارد منفی:


   پشتیبانی محدود از برنامه شخص ثالث.

   عمر باتری آنچنان که انتظار می رود نیست.


Mobvoi TicWatch Pro 3


صفحه نمایش: صفحه نمایش ثانویه AMOLED و FSTN 1.4 اینچ 454x454 پیکسل | عمر باتری: 72 ساعت | ابعاد: 47x48x12.2 میلی متر | وزن: 41.9 گرم | مقاومت در برابر آب: IP68 | گزینه LTE Cellular: خیر | قیمت شروع: 299.99 دلار


در حالی که گوگل تلاش زیادی برای توسعه سیستم عامل Wear OS خود نکرده است ، شرکت هایی مانند Mobvoi همچنان به ارائه رقبای ساعت هوشمند هوشمند با سیستم عامل Wear ادامه می دهند. آخرین ساعت مچی موبووی TicWatch Pro 3 است ، اولین ساعت هوشمند ورزشی پلتفرم Snapdragon Wear 4100 کوالکام.


TicWatch Pro 3 با طراحی منحصر به فرد لایه لایه با صفحه نمایش LCD در بالای صفحه نمایش AMOLED بهترین دستگاه Wear OS موجود است تا کاربران بتوانند عمر باتری طولانی تری داشته باشند و تا 30 روز تجربه تماشای محدودتری داشته باشند.


Wear OS گرچه به خوبی اپل واچ پشتیبانی نمی شود ، اما با تعداد زیادی صفحه ساعت موجود ، تعداد زیادی برنامه معروف شخص ثالث ، پشتیبانی صوتی دستیار Google ، ردیابی پیشرفته سلامت و موارد دیگر ، یک پلتفرم پوشیدنی بسیار توانمند است. TicWatch Pro 3 دارای جدیدترین معیارهای بهداشتی پیشرفته مانند نظارت بر اکسیژن خون است و همچنین یک ساعت ورزشی GPS بسیار توانمند است.


تنها با 299.99 دلار ، ضرب و شتم TicWatch Pro 3 نیز دشوار است. این با تلفن های هوشمند Android و iOS نیز کار می کند ، بنابراین اگر یک ساعت هوشمند را برای چندین سیستم عامل در نظر دارید ، این یک گزینه بسیار مناسب است.


طرفداران:


   طراحی ابتکاری دو نمایشگر.

   دستیار Google و Google Pay روی مچ دست.

   پشتیبانی کامل از برنامه شخص ثالث.

   سبک و راحت.

   قیمت مناسب.


موارد منفی:


   برنامه های بهداشتی تکراری.

   بدون پشتیبانی از موسیقی آفلاین.


ساعت OnePlus


صفحه نمایش: 1.39 اینچ 454x454 پیکسل AMOLED | عمر باتری: 14 روز | ابعاد: 46.4x46.4x10.9 میلی متر | وزن: 76 گرم (شامل بند) | مقاومت در برابر آب: 5 دستگاه خودپرداز و IP68 | گزینه LTE Cellular: خیر | قیمت شروع: 159 دلار


ساعت OnePlus از بیش از 110 نوع تمرین پشتیبانی می کند (از جمله تشخیص خودکار) ، می توان تماس های تلفنی را روی ساعت انجام داد ، اعلان ها از تلفن روی ساعت دیده می شود و ساعت به شما امکان می دهد موسیقی را از تلفن خود پخش کنید یا مستقیماً در 2 گیگابایت موجود ذخیره کنید فضای ذخیره سازی (در کل 4 گیگابایت).


قاب 46 ​​میلیمتری با شیشه منحنی 2.5D بسیار شبیه Samsung Galaxy Watch Active 2 است ، که بسیار عالی است زیرا این سخت افزار فوق العاده است. دارای درجه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب 5 ATM و IP68 با GPS یکپارچه ، دستگاه مانیتور اکسیژن خون ، ضربان قلب و باتری 402 میلی آمپر ساعتی است که از استفاده فعال به مدت یک هفته و استفاده استاندارد به مدت دو هفته پشتیبانی می کند.


ساعت OnePlus از طریق برنامه OnePlus Health به تلفن شما متصل می شود. هنگام راه اندازی ، ساعت به تلفن های هوشمند اندرویدی متصل می شود و به زودی یک برنامه iOS نیز ارائه می شود.


صرفاً با 159 دلار ، تصویب ساعت OnePlus یا استدلال اینکه ارزش مناسبی برای پول ندارد ، دشوار است.


طرفداران:


   صفحه نمایش روشن AMOLED.

   عمر باتری طولانی

   قیمت پایین.


موارد منفی:


   هیچ برنامه شخص ثالثی وجود ندارد.

   اعلان های محدود

   یک اندازه و رنگ استاندارد.


Amazfit GTR 2


صفحه نمایش: 1.39 اینچ 454x454 پیکسل AMOLED | عمر باتری: 14 روز | ابعاد: 46.4x46.4x10.7 میلی متر | وزن: 34 گرم | مقاومت در برابر آب: 5 دستگاه خودپرداز | گزینه LTE Cellular: خیر | قیمت شروع: 159.99 دلار (به طور منظم 179.99 دلار)


Amazfit دارای ساعت های هوشمند بسیار جذابی است که از یک RTOS (سیستم عامل زمان واقعی) بهینه شده برای ساعت استفاده می کنند تا عمر باتری طولانی تری فراهم شود.


یک برنامه اندرویدی همراه با نام Zepp وجود دارد که دسترسی ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل مقدار زیادی از داده های سلامتی و سلامتی را فراهم می کند.


پس از بررسی GTR 2 و خواهر GTS 2 ، Amazfit نسخه ای را منتشر کرد که پشتیبانی دستیار صوتی آمازون الکسا را ​​اضافه کرد. به ندرت می توان دستیاری صوتی را در ساعتی مشاهده کرد که از طرف Google نباشد ، بنابراین این یک مورد خوب برای یک پوشیدنی بسیار مقرون به صرفه است.


GTR 2 همچنین دارای میکروفون و اسپیکر روی ساعت است تا تماس های تلفنی مستقیماً از ساعت و از طریق اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند Android شما مدیریت شود.


طرفداران:


   صفحه نمایش روشن AMOLED.

   عمر باتری طولانی

   قیمت پایین.

   پشتیبانی از موسیقی پردازنده

   با پشتیبانی تماس بگیرید.


موارد منفی:


   هیچ برنامه شخص ثالثی وجود ندارد.

   چهره تماشا محدود.


 Huawei Watch 3


صفحه نمایش: 1.43 اینچ 466x466 پیکسل AMOLED | عمر باتری: سه روز با LTE ، 14 روز بدون تلفن همراه | ابعاد: 46.2x46.2x12.15 میلی متر | وزن: 54 گرم (بدون بند) | مقاومت در برابر آب: 5 دستگاه خودپرداز | گزینه LTE Cellular: بله | قیمت شروع: 349.99 پوند (حدود 440 دلار)


Huawei Watch 3 در ژوئن 2021 به بازار عرضه شد و اولین ساعت مجهز به سیستم عامل Harmony خود هواوی است. مانند سایر ساعت های هوشمند امروزی ، تمرکز زیادی بر ضبط داده های 24 ساعته 7 ساعته است که به سلامتی و سلامتی شما مربوط می شوند.


از همه اشکال GPS پشتیبانی می کند و می تواند برای ردیابی بیش از 100 فعالیت استفاده شود.


یک تاج چرخان با صفحه لمسی برای کمک به شما در پیمایش ساعت کار می کند. ساعت های هوشمند از دستیار گوگل ، سامسونگ بیکسبی و آمازون الکسا پشتیبانی می کنند ، اما Huawei Watch 3 جدید به لطف بنیاد سیستم عامل هارمونی از سلیا پشتیبانی می کند.


ساعت مچی Android Wear نسل قدیمی هواوی یکی از بهترین ساعت های موجود بود و به نظر می رسد این سخت افزار برای رقابت با بهترین ها طراحی شده است. متأسفانه ، در ایالات متحده موجود نیست. در اروپا و خاورمیانه موجود است.


طرفداران:


   سخت افزار ظریف

   نمایشگر AMOLED با وضوح بالا.

   پشتیبانی گسترده بهداشتی.


موارد منفی:


   پشتیبانی محدود از برنامه شخص ثالث.

   بلکه گران است.


ساعت هوشمند Fossil Gen 5


صفحه نمایش: 1.19 اینچ 390x390 پیکسل AMOLED | عمر باتری: 18 ساعت | ابعاد: 44x44x12 میلی متر | وزن: 99 گرم | مقاومت در برابر آب: 3 دستگاه خودپرداز | گزینه LTE Cellular: بله | قیمت شروع: 295 دلار


علاوه بر Mobvoi ، Fossil ساعت های هوشمند جدید Google Wear OS را منتشر کرده و اغلب از جدیدترین پردازنده های تلفن همراه Qualcomm Snapdragon استفاده می کند.


ساعت هوشمند Fossil Gen 5 در رنگ های مختلف با گزینه های باند مختلف با کمتر از 300 دلار در دسترس است.


Qualcomm Snapdragon Wear 3100 این ساعت هوشمند Fossil را تأمین می کند و با Wear OS کاربران از قدرت دستیار Google روی مچ دست لذت می برند. Google Pay پشتیبانی می شود ، بنابراین می توانید با تلفن در جیب خود بی سیم پرداخت کنید. GPS یکپارچه همچنین به این معنی است که می توانید با استفاده از ساعت هوشمند Fossil Gen 5 ورزش در فضای باز خود را پیگیری کنید.


شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه Fossil به زودی اولین ساعت هوشمند Snapdragon Wear 4100 خود را به عنوان مدل Fossil Gen 6 راه اندازی خواهد کرد ، بنابراین ما تا زمان اعلام این خبر همچنان بر این شایعات نظارت خواهیم کرد.


طرفداران:


   نمایشگر پر جنب و جوش.

   دستیار Google و Google Pay روی مچ دست.

   پشتیبانی کامل از برنامه شخص ثالث.

   قیمت مناسب.


موارد منفی:


   عمر متوسط ​​باتری

   ساعت سنگین و بزرگ.


 Fitbit Sense


صفحه نمایش: 1.58 اینچ 336x336 پیکسل AMOLED | عمر باتری: شش روز | ابعاد: 40.5x40.5x12.35 میلی متر | وزن: 48 گرم | مقاومت در برابر آب: 5 دستگاه خودپرداز | گزینه LTE Cellular: خیر | قیمت شروع: 299.95 دلار


Fitbit Sense دارای یک حلقه استیل ضد زنگ در اطراف صفحه ساعت و سنسورهای اضافی در پشت است به طوری که پشتیبانی از نوار قلب ، دمای پوست و چند معیار پیشرفته سلامت را ارائه می دهد. اگر می خواهید 70 دلار پس انداز کنید ، می توانید Fitbit Versa 3 را بخرید و در چند سنجه پیشرفته سلامتی ضرر کنید.


یک پیشرفت قابل توجه در این ساعت در مقایسه با ساعت های Fitbit قبلی ، گیرنده GPS یکپارچه است که به شما کمک می کند تا فعالیت های بیرون خود را با دقت بیشتری پیگیری کنید.


اکوسیستم Fitbit به خوبی پشتیبانی می شود ، بسیاری از افراد در این سیستم عامل به شما کمک می کنند تا به اهداف روزانه و فعالیتهای ورزشی خود برسید. این برنامه تلفن هوشمند خارق العاده است و بصیرت ، توصیه ها و درکی از اطلاعات جمع آوری شده توسط ساعت ها ارائه می دهد. کاربران تلفن های هوشمند Android با پشتیبانی از پاسخ سریع پیام های متنی از تجربه بهتری برخوردار می شوند.


دستیار Google اکنون برای Fitbit Sense نیز در دسترس است ، بنابراین اکنون با مالکیت Fitbit کمی بیشتر از Google تأثیر می بینیم.


طرفداران:


   صفحه نمایش روشن و واضح AMOLED.

   سبک و راحت برای سایش 24/7.

   دستیار Google و پشتیبانی تماس تلفنی.

   پشتیبانی از زنگ هوشمند.

   پشتیبانی گسترده از سلامتی و سلامتی.


موارد منفی:


   دکمه حالت جامد به اندازه یک دکمه فیزیکی قابل اطمینان نیست.

   پشتیبانی محدود از برنامه شخص ثالث.

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی