تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

خرید ساعت مردانه فسیلی بصورت آنلاین

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

اگر به دنبال ساعت مچی مردانه جدید هستید ، حجم گسترده مارک های موجود در آنجا بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین کدام یک واقعاً مهم است؟ راهنمای ساعت GQ 2021 بیش از 100 مورد مورد توجه شما را شناسایی کرده است: از پوشندگان کوچک انگلیسی مانند Vertex و Marloe گرفته تا قدرت های سوئیسی مانند Rolex ، Omega و TAG Heuer.


برای هر نام سفارش ، ما مدل مورد علاقه خود را از مجموعه فعلی انتخاب کرده ایم. از طریق این مد ساعتهای غواصی ، ساعتهای لباس ، ساعت های میدانی ، کرونوگراف ها و GMT را پیدا خواهید کرد - هر آنچه را که به دنبال آن می گردید ، مطمئناً با توصیه ای مناسب روبرو خواهید شد.

    مزیتهای ساعت مردانه تا یک میلیون تومان

    وزن پایین ساعت: اکثر مردان دنبال ساعتی هستند که وزن پایینی داشته باشد. ساعتهای رده قیمتی 1 میلیون این ویژگی خوب را دارند.

    ساعتهایی با امکانات مناسب: اکثر ساعتهای معرفی شده دارای ویژگی هایی جذابی مانند: ضد آب بودن، آلارم، عقربه های شب تاب، نور صفحه ، ضد گردوخاک هستند.

    ساعت باکیفیت: در این رده قیمتی اکثر برندهای تولید کننده ساعت، سعی می کنند بخاطر رقابت زیاد در این رده قیمتی کیفیت مطلوبی را ارائه دهند.

    طراحی زیبا: رده قیمتی 1 میلیون تومانی دارای طراحی زیبا و امروزی برای انواع کاربری رسمی ، فشن ، کلاسیک ، سنتی ، مدرن و مجلسی هستند.

    قیمت مناسب و ارزان ساعت: قیمت ساعتهای ارزان برای خیلی از افراد که توان مالی بالایی ندارند گزینه مناسبی هست.

 

 

تا زمانی که ساعتی متناسب با سلیقه و بودجه خود تهیه کرده اید ، پاسخ صحیحی وجود ندارد. به همین دلیل انواع مختلفی از الگوها را برای شما آماده کرده ایم تا در زیر بررسی کنید. در حالی که این کار را انجام می دهید ، در اینجا پنج نکته از GQ آورده شده است که باید هنگام خرید هر ساعت جدید مردانه به خاطر بسپارید.

1. در یک نام مخاطب مورد اعتماد سرمایه گذاری کنید

از آنجا که ساعت مچی برای اولین بار در سالهای اولیه قرن گذشته ظاهر شد ، از نام روی صفحه استفاده می شود تا نشانه ای از کیفیت داخل آن باشد. مارک های "ساخت" تمام ساعت های شخصی خود را ، اغلب آخرین قسمت ها را تولید می کنند ، در حالی که "نام های تماسی" تمایل دارند تا حدی یا کاملاً حرکات تأمین کنندگان شخص ثالث را که به آنها دست ، صفحه ، کیف و کمربندهای خریداری شده اضافه می کنند ، خریداری کنند. انتخاب آخرین گزینه مشکلی ندارد اما این باید در قیمت منعکس شود. به عنوان یک قانون کلی ، هرچه از شما خواسته شود هزینه بیشتری بپردازید ، فروشنده یا آواتار بیشتر در مورد منبع کالایی که خریداری می کنید به اشتراک می گذارد.

2. یک مدل متناسب با هدف تهیه کنید

اگر می خواهید روز به روز ساعت خود را بپوشید ، بیرون از منزل باشید ، آماده بازی یا ورزش با آن هستید یا به سادگی باور دارید که آنچه را خیاطان با اصطلاح "سایش سنگین" می نامند تجربه خواهد کرد ، از فلزات نرم مانند طلا اجتناب کنید و پلاتین روی صورت خاص. در عوض ، فولاد ضد زنگ (کاربردی ترین ماده) یا تیتانیوم را انتخاب کنید. عناصر سرامیک مانند فیبر کربن به آن چسبانده شده اند ، اما احتمالاً فقط در قطعات منتخب "طراح" ظاهر می شوند ، به این معنی زیبایی اصلی ترین نگرانی شما خواهد بود.

3. چیزی را انتخاب کنید که بتوانید با آن زندگی کنید

همه ما بدون توجه به کاربردی بودن مورد توجه جدیدترین ابرخودروها قرار گرفته ایم ، اما این "جاذبه محدود" بندرت پایان می یابد. ساعت ها هم همینطور است. سبک زندگی خود را (همانطور که در بالا ذکر شد) و سبک لباس خود را در نظر بگیرید: یک ساعت بزرگ با بند یا دستبند بزرگ ممکن است توجه را به خود جلب کند ، اما ممکن است در اکثر شرایطی که قصد پوشیدن آن را دارید متناسب نباشد. یک کرونوگراف استیل بسیار زیبا تقریباً استاندارد لباس روز به شب است ، اما برای مخلوط کردن آن هم اکنون و پس از آن حرفی برای گفتن وجود دارد: یک ساعت با رنگ طلا روی یک بند چرمی ثبت شده می تواند به طور قابل توجهی لباس ورزشی را پخش کند .. .

4. از خرده فروش معتبر خرید کنید

اینترنت با دسترسی سریع Eddies به دسترسی سریع به یافته های غیرممکن (که "ساعات فنجان" نامیده می شود) زنده می شود ، اما در اهمیت اصالت حتی در پر چروک ترین محصول شک نکنید و به یاد داشته باشید: فروش بدون کاغذ و رسید باعث کاهش چشمگیر شما می شود اگر می خواهید آن را معامله کنید ، ارزش فروش مجدد را ایجاد کنید.

5. از آن لذت ببرید!

یک ساعت و به خصوص یک مدل مکانیکی خوش ساخت ، واقعاً یک موجود زنده است: برای عملکرد درست (و در نتیجه دقیق) برای پمپاژ ، باید آن را بچرخانید (یا چرخ اصلی و چرخ تعادل). تماشای سیم پیچ ها خوب است ، اما هدف شما این است که ساعت گرانبهای خود را بپوشید و باید یک زندگی مادام العمر دریافت کنید ، با این فرض که به یاد داشته باشید که آن را هر پنج تا هفت سال نگه دارید.
 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی