تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

تست اینترنت ماهواره ای 6G در چین

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر


وقتی از اینترنت 5G صحبت می کنیم ، همه تصور می کنیم سرعت و امنیت آن چقدر است. این مسئله حتی در ایالات متحده و چین کاملاً احساس نمی شود. 

در حالی که سه شرکت مخابراتی عمده ایالات متحده اینترنت 5G را در سراسر کشور ارائه می دهند ، از سیگنال های با فرکانس پایین برای پهنای باند بیشتر استفاده می کنند ، اما سرعت داده ها به سختی از سرعت LTE بیشتر است.

رقابت بین کشورهای مختلف برای دستیابی به فن آوری های جدید ارتباطی نه تنها برای رسیدن به سرعت بارگذاری یا بارگیری بهتر است. همچنین امنیت و رفاه اقتصادی کشور را بهبود می بخشد. به همین دلیل است که برخی از مقامات آمریکایی از شنیدن اینکه چین اولین قدم ها را در جهت توسعه یک شبکه بی سیم 6G برداشته است ، هراس دارند.

طبق گزارش جدید نیویورک پست ، ماهواره ای به نام "Star Era-12" برای آزمایش ماهواره 6G در چین بی سر و صدا از چین به فضا پرتاب شد. مدارهای هوای بالا و فضای بیرونی تنها مکان هایی هستند که می توان فرکانس های غیرمعمول را آزمایش کرد.

 اینترنت 6G به گوشی هوشمند شما امکان می دهد فقط در 8 ثانیه یک نسخه 4K از فیلم را بارگیری کند. وی ادامه داد ، خاطرنشان کرد که ایالات متحده اکنون تمرکز خود را به دور از ارتباطات تغییر داده است. در حالی که درست نیست وی معتقد است که چین هرگز مرتکب این اشتباه نخواهد شد.

در حالی که هنوز چین به عنوان برنده مسابقه فناوری 6G معرفی نشده است ، بعید است به این زودی ها به آن دست یابد. وی خاطرنشان کرد که چین یک نقشه راه 5 ساله برای ساخت و ردیابی شبکه 5G ایجاد کرده است که منجر به لقب "پادشاه" 5G شده است. این متخصص ارتباطات مخابراتی امروزی در چین را با رهبری انگلیس در ارتباطات تلگرافی در طول قرن نوزدهم مقایسه می کند. وی همچنین معتقد است که "کسی که شبکه را کنترل می کند ، جهان را کنترل می کند."

منبع
 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی