تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

Rolex Milgauss بررسی

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

برای بیش از یک قرن ، رولکس در حال ساخت برخی از بهترین ساعتهای جهان است. یکی از جذاب ترین ها Rolex Milgauss است. مانند بسیاری از ساعت های معروف رولکس ، این مدل نیز بخشی از خانواده Oyster Perpetual است.

Rolex Milgauss بررسی و تاریخچه

اولین Rolex Milgauss در سال 1956 با شماره مدل Rolex با شماره 6541. در بازار عرضه شد ، Milgauss نام خود را از قابلیت های ضد مغناطیسی گرفته است. به لطف سپر فلزی فرومغناطیسی که به طور ویژه طراحی شده است ، می تواند چگالی شار مغناطیسی تا 1000 گوس را تحمل کند. جالب اینجاست که رولکس Air-King از همان سطح محافظت مغناطیسی برخوردار است.

همانطور که داستان می رود ، گروهی از دانشمندان که در مرکز تحقیقات هسته ای CERN ژنو کار می کنند ، از این واقعیت که میدان های مغناطیسی باعث توقف کار ساعت هایشان شده اند ، ناامید شده اند. آنها از رولکس درخواست کردند تا در یافتن راه حلی برای این مشکل کمک کند و نتیجه آن رولکس 6541 میلگاس بود.

ساعت جی شاک از زیر مجموعه برند ساعت کاسیو ژاپن می باشد. یکی از ضعف هایی که ساعتها داشتند این بود که ظرافت زیاد و استحکام کمی داشتند. 


موسس ساعت جی شاک آقای ” کیکو آیب” شخصی بود که با تولید و طراحی خاص این مدل استثنایی جی شاک توانست تمامی تصورات غلط در مورد ساعتهای باریک و ظریف را کنار بزند.

او به همراه 2 نفر دیگر توانست بعد از 23 سال سعی و کوشش فراوان اولین سری از جی شاک را بسازد. کارآیی بالا در زیر آب و تحمل اتمسفر بالای آب – مقاومت در برابر گل و لای و گردوغبار – ضد خش بودن و در مجموعه کیفیت بسیار بالا در طراحی ظاهری و مشخصات فنی از این مدل یک غول تمام عیار ساخت.

در ابتدا جی شاک فروش خوبی نداشت و همگان اذعان می کردند که این مدل از کاسیو نمی تواند جای ساعتهای آنالوگ و عقربه ای دیگر را بگیرد. 


اما این مدت زیاد طولی نکشید و جی شاک توانست در مدت کوتاهی به فروش بسیار زیاد دست پیدا کند و روز به روز بر تعداد سریهای خاص جی شاک اضافه می شد.با اضافه شدن تغییرات عمده زیاد و پیشرفت زیاد در طراحی ظاهری توانست به فروش 6.5 میلیون ساعت 2014 دست پیدا کند. 


این رکورد در سالهای بعد شکسته شد و در سال 2016 طبق آخرین اخبار توانست به فروش 8 میلیون ساعت دست پیدا کند.

طولی نکشید که دانشمندان برای ارتقا آماده شدند. در سال 1960 ، رولکس Rolex Milgauss 1019 را به بازار عرضه کرد که شامل حرکت کالیبر 1580 و یک کیس بزرگتر 38 میلی متری بود که برای قرار دادن قفس ضد مغناطیسی فارادی ساعت طراحی شده بود که وظیفه محافظت از حرکت را داشت. Milgauss که دوباره طراحی شده نه تنها قادر به عملکرد بود در حالی که در معرض مغناطیسی شدید قرار دارد ، بلکه قادر بود در برابر آسیب های آب تا عمق 50 متری مقاومت کند.

رولکس میلگاوس 1019 تا سال 1988 در تولید باقی مانده است. در طول سالها تغییرات مختلفی روی صفحه وجود داشت. در جایی که مدلهای اولیه دارای 1/5 ثانیه علامت تیک بودند ، بیشتر آنها دارای علامت تیک نیمه دارای تیکه نیم ثانیه بودند. اولین شماره گیری های CERN روشن نبودند و همیشه رنگ نقره ای داشتند. مدلهای بعدی با گزینه شماره گیری مشکی یا نقره ای و گزینه افزودن لوم به بازار عرضه شدند.

قدیمی ترین ساعت های رولکس میلگاس دارای عقربه های دوم به شکل صاعقه بود. هنگامی که رولکس مدل 1019 معرفی شد ، شکل رعد و برق از بین رفته بود ، اما دست دوم با یک پیکان قرمز مشخص نوک شد. در سال 2007 ، هنگامی که Rolex Milgauss را به عنوان مدل 116400 دوباره به تولید رساند ، پیچ و مهره مجدداً معرفی شد. لازم به ذکر است که این دست دوم منحصر به فرد در سایر مدل های Rolex یافت نمی شود.

ساعتهای رولکس Milgauss صاحبان قابل توجه

با توجه به مطلوبیت رولکس میلگاس با مجموعه داران ، بیش از چند صاحب معروف ، گذشته و حال وجود دارد.

راننده اتومبیلرانی اتومبیلرانی NASCAR ریچارد پتی در سال 1958 مشهور یک رولکس میلگاوس را از لکسینگتون ، کارولینای شمالی جواهرات Hayes خریداری کرد. او تقریباً دو سال این ساعت را نگه داشت و آن را با وفاداری پوشید ، قبل از اینکه تصمیم بگیرد که ترجیح می دهد لباس کوچکتر از این را بپوشد - در آن دوران سبک بود و مرجع Milgauss 6541 کمی بزرگتر از ساعتهای معاصر آن روز بود. در سال 1960 ، پتی میلگاوس خود را با چیز دیگری معامله کرد و جواهرات هیز آن را به مشتری دیگری فروخت.

چگونه می توان یک رولکس Milgauss جعلی را تشخیص داد

شاید از یادگیری اینکه ساعتهای تقلبی Rolex Milgauss بسیار رایج هستند بسیار تعجب کنید. برخی از بازی های حذفی بسیار خوب هستند - در واقع بسیار خوب ساخته شده اند ، به طوری که قادر به گول زدن برخی از جمع کنندگان ساعت هستند. به لطف در دسترس بودن تجهیزات جعل و تقلب با کیفیت بالا ، کلاهبرداران قادر به تولید مجدد ویژگی های خارجی Rolex Milgauss با سهولت شگفت آور هستند. هر چند یک فال شناس واجد شرایط پرونده را باز کند ، بازی تمام می شود. جزئیات متمایز طراحی داخلی Milgauss غیرقابل توصیف است و تولید آنها غیرممکن است حتی اگر جعل کنندگان سخت ترین تلاش خود را انجام دهند.

بهترین روش برای ردیابی رولکس Milgauss مصنوعی ، تأیید اعتبار ساعت توسط یک متخصص قبل از سرمایه گذاری در آن است. در صورتی که در مراحل اولیه سرمایه گذاری در یکی از این ساعتهای خوب هستید ، چند علامت گویا برای تماشای آن وجود دارد.

کمتر از قیمت بازار
کاغذهای اداری ، جعبه ارائه یا گواهینامه اصالت از دست رفته است (همیشه یک نتیجه مرده نیست ؛ بسیاری از ساعتهای معتبر مالکیت رولکس Milgauss منهای جعبه و رسید اصلی فروش فروخته می شوند)
ایرادات قابل مشاهده: مراقب غلط املایی ، ناهموار بودن فاصله حرف / عدد ، حکاکی ضعیف و غیره باشید.
دست دوم برای شماره مرجع ارائه شده اشتباه است
پیکربندی شماره گیری اشتباه است


ویژگی های لومینسانت ظاهری خالدار و ناهموار دارند

از آنجا که جعل کنندگان در تولید ساعتهای رولکس تقلبی بهتر می شوند ، بهترین راه برای جلوگیری از یک اشتباه پرهزینه ، خرید فقط مدلهای دارای گواهینامه است - یا مستقیماً از رولکس یا خرده فروش مجاز دیگر ، یا از فروشنده معتبری مانند Worth. ساعتهای ارائه شده برای فروش باید دارای گواهی باشند ، بدین معنا که آنها توسط یک متخصص فورشناس و متخصص ساعتهای رولکس میلگاوس از داخل و خارج بازرسی شده اند. صدور گواهینامه اطمینان به شما این است که شما در خرید یک ساعت مچی لوکس از قبل بسته بندی شده از هر نوع چیزی واقعی خریداری می کنید.

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی