تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

بهترین ساعت سامسونگ 2021

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۱۹ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

 

اگر فکر می کنید بهترین ساعت سامسونگ برای شما کدام یک است ، پاسخ در واقع بسیار ساده است. این ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3 است. این ساعت با افزودن طراحی زیبا و معرفی ویژگی های جدید مانند تشخیص سقوط ، بر اساس دستاوردهای مدل قبلی خود ساخته شده است. در اینجا به راحتی در جایگاه اول قرار گرفت اما تعداد زیادی ساعت ممتاز سامسونگ برای اهداف دیگر نیز وجود دارد.

سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ساعت های هوشمند روی کره زمین است ، بنابراین دیدن این همه گزینه خوب در اینجا تعجب آور نیست. این شرکت به طور چشمگیری با اپل واچ 6 ، Garmin Fenix ​​6 و Fitbit Sense رقابت می کند.

انتظار می رود اواخر امسال سامسونگ گلکسی واچ 4 و سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 4 را با شایعاتی مبنی بر اجرای Wear OS به جای نرم افزار خود سامسونگ - تایزن ، ببینیم. این ممکن است حرکت خوبی باشد ، زیرا اگرچه تایزن بسیار خوب است ، پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث در ساعت های سامسونگ نسبت به سایر گزینه ها کمی محدود است. در هر صورت ، بسیاری از برنامه های بزرگ مانند WhatsApp ، Facebook و Spotify هنوز در این دستگاه ها در دسترس هستند.

هر اتفاقی بیفتد ، ساعت های سامسونگ با دستگاه های اندرویدی و همچنین آیفون ها کار می کنند ، به علاوه عموماً عمر باتری خوبی را همراه با انبوهی از ویژگی های پیشرفته ارائه می دهند.

در ادامه نگاهی به بهترین اسمارت واچ های سامسونگ در حال حاضر در اینجا بیندازیم. این لیست شامل موارد دلخواه دائمی مانند Samsung Galaxy Watch و Galaxy Watch Active 2 است. ورزشی ترین ورزش ما در هنگام تنظیم این تنظیمات ، کارهایی که می توانید با هر ساعت انجام دهید ، طراحی ، قیمت و موارد دیگر را در نظر گرفتیم.

مطمئناً ، قبل از هر کاری ممکن است ارزش این را داشته باشد که شما جلوی خرید خود را تا Amazon Prime Day 2021. بگیرید و این رویداد فروش دو روزه احتمالاً تخفیف های بزرگی در گوشی های سامسونگ گلکسی واچ 3 و سامسونگ خواهد داشت. Galaxy Watch Active 2 بنابراین اگر می خواهید صبر کنید می توانید کمی پس انداز کنید.

ساعتهای پرنعمت مانند Samsung Galaxy Watch اصلی و Samsung Galaxy Watch Active 2 نیز می توانند در فروش ارائه شوند.

1. Samsung Galaxy Watch 3
بهترین ساعت هوشمند ما در حال حاضر در جهان
+ طراحی زیبا و منحصر به فرد
+ میزگرد مفید است

گلکسی واچ 3 سامسونگ مدت هاست که می آید اما کاملاً ارزش انتظار را دارد ، زیرا از بسیاری جهات از مدل قبلی خود (گلکسی واچ اصلی) بهتر است.

از هر نظر باریک تر ، سبک تر و پوشیدنی تر است ، اما گرچه به نظر می رسد به اندازه کافی شیک و مناسب برای لوکس ترین چیزها باشد ، Samsung Galaxy Watch 3 همچنین با چندین حالت تمرینی که بسیاری از آنها به طور خودکار روشن می شوند ، یک همراه عالی برای تمرین است. به علاوه GPS ، مانیتور ضربان قلب ، قرائت حداکثر VO2 ، ردیابی خواب و فشار ، تشخیص سقوط و مقاومت در برابر آب.

Samsung Galaxy Watch 3 حتی دارای دستگاه الکتروکاردیوگرام و فشار خون است - اگرچه هیچ کدام از این دستگاه ها هنگام راه اندازی در بیشتر مناطق کار نمی کنند.

ساعت 3 همچنین دارای یک صفحه نمایش دایره ای روشن و واضح است که در تمام نور به راحتی قابل خواندن است و به لطف قاب دوار پوشیدنی ، پیمایش آن نیز آسان است.

با وجود همه ویژگی های خوب ، Samsung Galaxy Watch 3 پوشیدنی ایده آل نیست - گران است و عمر باتری می تواند بهتر باشد. اما بسیار پوشیدنی است و یک رقیب واقعی برای ساعت اپل است.

2. Samsung Galaxy Watch Active 2
Galaxy Watch Active اصلی باید چه باشد
+ طراحی درجه یک
+ حاشیه دیجیتال

سامسونگ Galaxy Watch Active 2 نیمی از سال قبل از نسخه قبلی خود منتشر شد و شامل برخی از ویژگی های مطلوبی است که فکر می کردیم در Galaxy Watch Active اصلی وجود ندارد.

Active Range سامسونگ باریک تر از Galaxy Watch طراحی شده و بنابراین برای کسانی که می خواهند یک دستگاه تمرینی اختصاصی داشته باشند مناسب تر است. چگونه لاغرتر می شویم؟ حاشیه چرخشی را که در گلکسی واچ پیدا می کنید ، پایین آورده است.

در عوض ، این شرکت یک حاشیه چرخشی دیجیتال برای شما در نظر گرفته است که می توانید با انگشت خود کار کنید تا ویژگی های موجود در ساعت را چرخاند. این قابلیت لمسی از حاشیه دستگاه بالا را ندارد ، اما ما مشخص کردیم که این ویژگی به خوبی با آن کار می کند.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند اسپرت هستید و می خواهید ساعتی از سامسونگ به بازار بیاید ، عاشق این ساعت خواهید بود زیرا در حین تمرین پوشیدن راحت است. این مانیتور ضربان قلب است ، می تواند به طور خودکار تمرینات را ردیابی کند ، GPS وجود دارد و حتی فضای ذخیره سازی وجود دارد بنابراین می توانید آهنگ ها را در ساعت خود بارگذاری کنید و آنها را از طریق هدفون های بلوتوث خود گوش دهید اگر نمی خواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید ، می توانید از در عوض برنامه Spotify را در Tizen انجام دهید.

این نمایشگر از یک صفحه نمایش 1.2 اینچی 360 360 360 استفاده می کند که ممکن است روی کاغذ کوچک به نظر برسد ، اما ما متوجه شدیم که این صفحه به اندازه کافی بزرگ است که با آن تعامل برقرار می کند و برنامه ها روی صفحه عالی به نظر می رسند.

در حالی که قیمت لیست آن به طور اسمی افزایش یافته است (در قلمرو قدیمی اپل واچ) ، Active 2 هنوز هم ارزان تر از گرانترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. اگر به دنبال ساعت کوچکتری هستید که هم برای ورزش و هم برای پوشیدن روزمره مناسب باشد ، Galaxy Watch Active 2 گزینه بسیار خوبی است.

3. Samsung Galaxy Watch
ساعت ورزشی سامسونگ سبک می گیرد
+ عمر شگفت انگیز باتری
+ قاب چرخشی دستی

برای مدت زمان طولانی ، گلکسی واچ اصلی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ بود و هنوز هم بسیار خوب است.

این در دو نوع مختلف وجود دارد. اگر به دنبال بزرگترین ساعت هستید ، نسخه 46 میلیمتری را مجهز می کنید که دارای یک صفحه نمایش 1.3 اینچی روشن باشد. سپس نوع کوچکتر (و ضخیم تر) 42 میلی متر نیز وجود دارد.

هر دو ساعت دارای یک قاب چرخان هستند که می توانید برای حرکت در منوها و برخی ویژگی های خاص ساعت هوشمند آن را بچرخانید. این یک روش لمسی تر برای حرکت در سیستم عامل و ویژگی های ساعت است.

همچنین هر دو نسخه Galaxy Watch از Samsung Pay - سرویسی که به شما امکان می دهد از طریق مچ دست خود از طریق تلفن همراه پرداخت کنید - و همچنین GPS برای ردیابی موقعیت مکانی خود ، از ویژگی های Samsung Galaxy برخوردار هستند.

این طرح همچنین در برابر آب مقاوم است ، بنابراین می توانید شنای خود را ردیابی کنید ، و با توجه به اینکه یک ساعت لوکس به نظر می رسد ، ویژگی های تناسب اندام نیز قابل توجه است. نسخه بزرگتر ساعت نیز با یک بار شارژ تقریباً چهار روز دوام می آورد.

4. Samsung Galaxy Active Watch
Galaxy Watch Active اصلی اکنون ارزان تر است
+ قیمت رقابتی
+ بسیاری از ویژگی ها

این دستگاه با دستگاهی که در بالا خواندید تفاوتی ندارد ، بیشتر به این دلیل که فقط شش ماه قبل از Galaxy Watch Active 2 به بازار عرضه شده است.

هنوز می توانید Galaxy Watch Active اصلی را خریداری کنید ، اما فاقد اینترنت موبایل یا حاشیه چرخشی دیجیتالی است که در نسخه جدیدتری از ساعت هوشمندی که اخیراً خواندید ، مشاهده می کنید.

شاید هنوز بخواهید آن را به جای Active 2 در نظر بگیرید زیرا اکنون می توانید آن را با قیمت پایین تری پیدا کنید زیرا دستگاه جدیدتری از سامسونگ وجود دارد.

هنوز هم عمر باتری جامد و همان مجموعه ای از ویژگی های تناسب اندام را که در دستگاه بالا پیدا خواهید کرد ، ارائه می دهد ، بنابراین اگر این مورد را با قیمت مناسب پیدا کردید ، ممکن است بخواهید Watch Active قدیمی را انتخاب کنید.

5. Samsung Gear Sport
ارزان تر (اما کمتر) از گلکسی واچ
+ طراحی شیک
+ برنامه فعال

روی کاغذ ، به نظر می رسد Samsung Gear Sport تفاوت چندانی با گلکسی واچ ندارد ، اما اگر بخواهید این دو ساعت را با هم مقایسه کنید ، تفاوت های زیادی را مشاهده می کنید.

این شرکت بسیاری از مشکلات مربوط به Gear Sport را برطرف کرده است ، اما با توجه به قیمت Gear Sport اکنون ممکن است با آن مشکلی نداشته باشید.

چیزهای زیادی از نسل جدید به همراه جدیدترین نرم افزار تایزن دریافت می کنید ، بنابراین می توانید به تمام برنامه هایی که می خواهید در محصولاتی مانند Samsung Galaxy Watch مشاهده کنید دسترسی پیدا کنید.

صفحه نمایش در ساعت بزرگ و آسان برای پیمایش است. این ساعت می تواند مکان شما را هنگام دویدن ردیابی کند و شما می توانید موسیقی را در ساعت خود بارگذاری کرده و از طریق هدفون بلوتوث گوش دهید. به طور کلی در اینجا عشق زیادی وجود دارد.

اگر یک نقطه ضعف مهم وجود داشته باشد ، این است که طراحی کلی بصری به صورت درخشان اجرا نشده است. تمام آنچه که گفته شد - هنوز هم یک ساعت زیبا به نظر می رسد که اگر به دنبال یکی از بهترین ساعت های سامسونگ هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید ، ممکن است بخواهید آن را روی مچ خود ببندید.

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی