تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مارک تجاری بلک بری همیشه فراموش شده است ، اما به نظر می رسد یک شرکت امنیتی ناشناخته قصد دارد آن را احیا کند.

بهترین ساعتهای هوشمند بازار

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر


ساعتهای هوشمند نسل جدیدی از ساعتها هستند که با تلفنهای همراه ادغام شده و به آنها ساعتهای هوشمند گفته می شوند. به گفته کارشناسان ، در سال 2025 تعداد بیشتری از افراد از ساعت های هوشمند استفاده می کنند تا مصرف کنندگان تلفن همراه.

بررسی هواوی پی ۴۰ پرو

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

از سال 2016 و با عرضه هواوی و برند Leica ، کیفیت عکاسی سری P به طرز چشمگیری افزایش یافته و به یکی از بهترین انتخاب ها برای عکاسی موبایل تبدیل شده است.

بهترین خودروهای لوکس و هیبریدی برای سال 2020

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر


تویوتا پریوس بازار پررونق هیبریدی را به بازار عرضه کرد و این خودروها اکنون در همه جا مشاهده می شوند. البته سیستم های هیبریدی به آرامی وارد اتومبیل های لوکس و فرازمینی خود شدند.

یکی از دلایل این امر باتری های سنگین است و دلیل دیگر حساسیت پایین خریداران خودروهای لوکس به قیمت سوخت و میزان مصرف سوخت این خودروها است.

عامل دیگر هویت و تصویر خودروهای هیبریدی است و خریداران بزرگ و گران قیمت خودرو مایل نبودند که این افراد توسط افرادی که به محیط زیست علاقه دارند و خودنمایی می کنند دیده شوند.


1. پورشه کاین E-Hybrid
تا چند سال پیش استفاده از فناوری ترکیبی در محصولات پورشه غیرقابل تصور بود و اگر هر چیزی تصور می شد مصرف سوخت را بهبود می بخشد ، اما آلمانی ها از این روش برای بهبود عملکرد محصولات خود استفاده می کردند. یکی از نتایج استفاده از این روش تولید سریعترین Cayenne Turbo S E-Hybrid بود. این خودرو از موتور 4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ ، یک واحد برقی و قدرت 670 اسب بخار بهره می برد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.6 ثانیه است که برابر با گرانترین لامبورگینی اوروس است.


۲. مرسدس بنز S کلاس هیبریدی
اگر می خواهید یک تجربه سواری لوکس و راحت داشته باشید ، مرسدس بنز در نگاه اول S-Class Hybrid را توصیه می کند ، این خودرو هیبریدی محسوب نمی شود ، زیرا تفاوت زیادی در شکل ظاهری و داخلی بین آن و مدل بنزینی آن وجود ندارد ، اما زیر کاپوت S- Class Hybrid ، یک موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ و یک واحد الکتریکی وجود دارد که به کل قدرت می دهد. آنها 469 اسب بخار دادند.


3. لکسوس RX ترکیبی
دسته لوکس و شاسی متوسط ​​سایز از لکسوس RX استقبال می کند. این خودرو به لطف طبیعت ترکیبی ، بالای سر و گردن خود ، بالاتر از رقبای خود است. پیشرانه ترکیبی این خودرو از یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری ، سه موتور الکتریکی و یک باتری 37 کیلووات ساعت تشکیل شده است. این گروه در کل 308 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را در حدود 8 ثانیه فراهم می کند. Lexus RX Hybrid همچنین دارای ظرفیت کشش بالایی است.


4. Volvo S90 ترکیبی
ولوو به تدریج هویت اصلی خود را در بین تولید کنندگان لوکس به دست می آورد و S90 یک انتخاب مهم در میان تعداد زیادی سدان آلمانی است. این خودرو از موتور 2 لیتری بهره می برد که همزمان از یک توربو و یک شارژر فوق العاده نیز استفاده می کند. اضافه شدن یک واحد الکتریکی به این موتور قدرت کل این گروه را به 400 اسب بخار افزایش داد. هیبرید S90 یک سدان بزرگ و سریع است که شما را از مبدأ به مقصد دیگر به روشی خاص سوئدی می برد.


5. Range Rover Hybrid
این شاسی بلند لوکس از استحکام بالا و قابلیت های خارج از جاده ایده آل استفاده می کند. موتور 4 لیتری با 4 سیلندر و واحد برقی در مجموع 398 اسب بخار برای این شاسی بلند تأمین می کند و اگرچه برد آن در حالت الکتریکی حدود 30 کیلومتر بسیار قابل توجه نیست ، اما هنوز یک رقم واقعی است.


6. پورشه پانامرا e-Hybrid
تقریباً همه به دلیل شتاب دیوانه بودن ، Panamera E-Hybrid را دوست دارند و برخی افراد مزیت مالیاتی آن را هدف قرار می دهند. این خودرو از موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری با توربوشارژر ، واحد برقی و 457 اسب بخار بهره می برد. البته گزینه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو و یک واحد برقی دیگر نیز برای این خودرو وجود دارد که 677 اسب بخار قدرت دارد.


7. Acura MDX Hybrid
در حالی که ما طرفدار مواد کابین و البته سیستم سرگرمی عجیب MDX نیستیم ، نسخه هیبریدی مزایای آن را دارد. این خودرو شاسی بلند و مجلل است و دارای هندلینگ تیز و هیجان است و از یک موتور 6 لیتری 6 سیلندر طبیعی و 3 پیشرانه برقی استفاده می کند. قدرت کل این گروه 321 اسب بخار است و در کمتر از 6 ثانیه از 0 تا 96 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.


8. BMW 7 سری هیبریدی
BMW 745e یک سدان اجرایی لوکس با فناوری پیشرفته و مواد برتر است. این خودرو همچنین از دینامیک سواری بسیار خوبی به عنوان محصول BMW برخوردار است. 745e یک موتور 3 لیتری توربوشارژ را با یک باتری 12 کیلووات ساعت لیتیونی یون ترکیب می کند تا 389 اسب بخار قدرت تولید کند. موتورهای خطی شش سیلندر BMW به دلیل نرمی بسیار شناخته شده هستند ، اما در ترکیب با پیشرانه الکتریکی و گیربکس 8 سرعته صاف ، این اتومبیل سطح جدیدی از نرمی را به مالک می دهد.


9. لکسوس LC ترکیبی
اگر می خواهید یک تور بزرگ و اسپرت از موتور 8 سیلندر را بهتر کنید ، بهتر است Hybrid LC را فراموش کرده و LC 500 را خریداری کنید؛ اما اگر به دنبال همان سبک جذاب ، سواری روان و سرعت ملایم هستید ، هیبرید LC 500h ممکن است گزینه بهتری باشد. پیشرانه 3.5 لیتری V6 با سیستم پیشرانه الکتریکی جاسازی شده 354 اسب بخار تولید می کند. این خودرو در 4.7 ثانیه از صفر تا 96 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.

 

منبع خبر


 

شیائومی Black Shark 3S معرفی شد

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

در روزهای اخیر ، بسیاری از شرکت ها از تلفن های بازی خود رونمایی کرده اند که همه از سخت افزار قدرتمند استفاده می کنند. Asus Ragphone 3 که به تازگی راه اندازی شده است ، اخیراً لنوو لژیون تلفن دوئل Lenovo و اخیراً راه اندازی شده Nubia Red Magic 5S باید با یک رقیب جدید در بازار رقابت کنند.

آرامکو بر اپل مسلط است

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

براساس گزارش های رسمی ، اپل از ایالات متحده آمریکا در حال حاضر با ارزش ترین شرکت دولتی در جهان است و بالاتر از شرکت نفتی دولتی سعودی ، سعودی آرامکو است.

Google و نظارت مخفی از برنامه های محبوب برای تهیه نمونه های مشابه

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

سالهاست که Google Maps برای ایجاد برنامه های جدید و مشابه خود و جدا کردن نسخه های دیگر توسعه دهندگان ، داده هایی را از برنامه های مبتنی بر سیستم عامل Android جمع آوری می کند.

 در حالی که آلودگی صوتی ناشی از فاضلاب که از لوله‌های معمولی عبور می کند حدود 50 دسی بل است ، این لوله‌ها کمتر از 20 دسی بل (نویز تنفس) منتقل می کنند.

250 برابر دوام بیشتر برای آسفالت در خیابان ها با پوشش نانو

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

در کنت ، یک قایق نانوی آسفالت اصلاح شده به صورت تجربی برای مقایسه آن با آسفالت سنتی استفاده شد.

دودکش ها و نکات ایمنی آن ها

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷ ق.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

دستگاه های گازی نیز مانند سایر دستگاه های مشابه به هوا برای روشنایی و سوختن مناسب نیاز دارند و تنها راه برقراری ارتباط با فضای بیرونی از طریق دودکش است.