تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

تالش

منطقه ای در مازندران دارای آب و هوایی بسیار عالی و اکسیژنی خالص

طبقه بندی موضوعی

نحوه ساخت ساعت سوئیسی

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ب.ظ | دانیال حکیمی | ۰ نظر

در دنیای ساعت ، حرکات "داخلی" به عنوان یک استاندارد طلایی مورد احترام هستند. اما شرکت های یکپارچه عمودی با ساخت هر م componentلفه در ساعت های خود ، این مفهوم را یک گام فراتر می برند.

دو مارک معروف برای انجام این کار Seiko و Rolex هستند ، اما دیگری ، Parmigiani Fleurier بی سر و صدا به این گروه نخبه نقل مکان کرده است ، با خانواده ای از شرکت های کوچک که نه تنها برای خودشان ، بلکه برای مارک های نخبه دیگر نیز حرکات ، موارد و شماره گیری را تولید می کنند.

در بازدید از کارگاه Parmigiani ، Les Artisans Boîtiers (LAB) ، در شهر ساعت سازی La Chaux-de-Fonds ، می توانید صفحات Lange & Söhne ، عقربه های Hublot و موارد MB&F را در کنار اجزای ساعت Parmigiani خود ساخته باشید.

 در Manufacture Vaucher در Fleurier ، یکی دیگر از شرکتهای Parmigiani ، روتور مخصوص ریچارد میل در یک نیمکت پرداخت می شود. در نیمکت همسایه ، یک زن اجزای نام آور پل طلایی نمادین Corum را به پایان می رساند.

اما ما برای دیدن ساعت های مارک های دیگر از Parmigiani Fleurier بازدید نکردیم. ساعتهای خود برند در اینجا ستاره هستند. کارگاه مرمت پارمیگیانی بهترین مکان برای ایجاد درک از این مارک ساعت معمایی است.

جایی است که بنیانگذار شرکت Michele Parmigiani شروع به بازگرداندن ساعت ، ساعت و اتومات قرن نوزدهم برای مجموعه داران خصوصی و خانه های حراج کرد.

 

سیکو یکی از بهترین ساعتهای ساخته شده سوئیسی هست. اگر قصد دارید که ساعت سوئیسی سیکو گران قیمت بخرید می توانید از سایت کوک باش اقدام کنید و این لیست را مشاهده کنید.

 

روی یک نیمکت ، یک ساعت مضراب تزئین شده از انگلیس نشسته است. از طرف دیگر ، ساعت جیبی یک ساعت ساز مستقر در فلوریر ، پس از یک قرن اقامت در آمریکای جنوبی.

قطعات در اینجا با دقت بازسازی شده ، قطعات شکسته ساخته شده با دست ، کل روند و تاریخچه قطعه مورد تحقیق و مستند سازی در یک کتاب همراه است.

مدلی که پارمیگیانی ساعتهایش را می سازد بر اساس مفهوم etablissage ساخته شده است که به موجب آن کار توسط کسانی انجام می شود که بهترین کار را انجام می دهند.

این صنعتگران به جای اینکه همه کارها را زیر یک سقف انجام دهند ، در روستاهای خانه خود می مانند که در اطراف دره های دور افتاده سوئیس پراکنده شده اند - پیچ هایی که در یک کارخانه چرخانده می شوند ، صفحات دیگر ساخته می شوند و حرکات زیر برف جمع می شوند و محفظه می شوند- صخره های رگه دار فلوریر. ما به جستجوی قطعات این پازل زیبا پرداختیم ، و فرایند ساعت سازی را با الهام از تاریخ کشف کردیم.

 

http://delgaarm.parsiblog.com/Posts/19/

 

  • دانیال حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی